BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 23, 2009

Aku YG sAkit Hati

arini bosan giler....xmcm selalu....mgkn sbb aku masih marah lagi pada mereka2 yg tau....cumer tau nak kutuk jer...diorang igt aku ni aper....senang2 jer nk kutuk....cuber sesekali letakkan diri diorang kat tempat aku...tentu diorang tau macam mane hancurnyer perasaan aku...aku percaya kat diorang tp diorang xpercaya kat aku...kutuk adela....kalo boleh aku nk saund jer diorang...mamat sekor ni pun satu dh tau awek dier cemburu...lagi nk dekat2 dengan aku...tak pasal2 aku kene kutuk...igt aku nk sangat kat dier....
Dh ar aku xpaham si mr thomas ni ajar...sakit kepala dibuatnyer....aku tak taula boleh ker aku keje dalam bhg ni...nmpk mcm kene maki hari jer....xper2...aku akan cuber...org kater kalo xcuber maner nk tau...
tp arini aku sempat tgk muke dier....rase lege sikit...nmpk senyum dier pun jadik ar....kirenyer dier sbg motivasi akula....hahahaahha...mmg xbole bla...

6 comments:

Anonymous said...

baru lagi niiiii
aku ler yg first
hororayyyyyyyy

Anonymous said...

muka dier tu siapa???

p/s: banner bunga tu mcm aku tau jer ko kat mana... hehe

Anonymous said...

gila tamak aku nak komen2 sampai 3

oh ya... tgh malam karang aku add blog ni. sila update kalau x aku sekeh kepala ko...keke

mau balik keje

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

hahahaha...fatt chin choy dah jumpe my housemate..ahahaha...ni pesen pakat wat belog reramai..baru true beb..!!! hahahahaah...

ahfatt...ko musti nak tau kn sape beliau dn "muke die" tu..ehehehe..nantikan cite seterusnya..hehehe..

Anonymous said...

cis kek ler ko kakuna...

Jard The Great said...

ehehe... lompat dari blog fatt chin choy... blogger baru rupanya..